A Review Of دکوراسیون

Wiki Article

محمدرضا عبدلله پور گفت: بهمن ۱, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۸ ق.ظ مطلب بسیار عالی و خوبی بود از شما نهایت تشکر را به جا می اورم و از زحماتتان ممنونم

 ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید.

شرکت دکوراسیون رامسین ارائه دهنده انواع خدمات اجرایی و ساختمانی برای ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی منزل و اداری و تجاری و تزئینات داخل ساختمان می باشد.

در این راستا هیچ اشکالی ندارد اگر سری به مجله‌های دکوراسیون منزل بزنید و نتیجه کار طراحان مشهور را ببینید.

نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است.

مدرن شدن آشپزخانه‌ها به برداشتن دیوارها اکتفا نکرد؛ با ظهور این اجسام چوبی در این محیط کابینت‌ها طرح‌ها و جنس‌های متنوعی به خود دیدند و رنگ بندی‌های آن باعث ایجاد سلیقه‌های جدید در یک فضای ثابت شد. سپس سبک‌های امروزی از جمله مینیمال ها و مدرنیست‌ها طرح‌ها و ایده‌های خود را وارد این بخش کردند.

شابی شیک پس از محبوبیت بسیار در اواسط دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به‌عنوان یکی از برترین سبک‌های طراحی داخلی، با اتهام به اینکه دکوراسیون قدیمی و متعلق به خانه‌ی مادربزرگ‌هاست (که کاملاً اشتباه بود) این سبک درنهایت نادیده گرفته شد.

ابتدا دیوار پوش‌ها؛ این مورد که در عصر حاضر مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است، از جایگاه خاصی در دکوراسیون مدرن برخوردار است. برای مثال پارتیشن‌های خلاقانه و یا دیوارهای کاذبی که برای جداسازی اتاق‌ها یا پذیرایی در خانه نصب می‌شوند، قابل رنگ آمیزی هستند که همین مورد یک ویژگی منحصر به فرد به دیوار پوش‌ها می‌دهد و این یعنی رنگ آمیزی به صرفه‌تر خواهد بود؛ اما با وجود دیوارپوش‌های مدرن، نمای محل مورد نظر بسیار زیباتر و خاص‌تر به نظر خواهد آمد.

???? ????? برای مثال کسی که همیشه خانه‌اش میزبان مهمانی‌ها و جشن‌هاست باید خانه‌اش باکسی که در خانه کار می‌کند و نیاز به آرامش بیشتری دارد متفاوت باشد.

چشم‌اندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک می‌کنید و به‌این‌ترتیب به شما احساس افراد معروف دست می‌دهد.

استفاده زیاد از اشکال هندسی فضای خانه را شلوغ و پرهرج و مرج می‌کند.

در تصویر بالا ترکیبی از مبلمان منحصربه‌فرد و به سبک‌دست ساز، آویزهایی باسیم‌های به سبک صنعتی و صندلی‌های چرم خاصی را مشاهده می‌نماییم.

می‌توانید از آبی کمرنگ و پررنگ هم‌زمان در رنگ‌بندی مبلمان استفاده کنید.

برای این کار بهتر است خانه رؤیایی‌تان، همان‌که همیشه در ذهن تصور می‌کردید و موردپسندتان بوده است را در نظر بگیرید.

Report this wiki page